Thursday, May 27, 2010

takkan sesekali bersabar!

marah!
ya,saya bengang!
saya tidak mampu untuk bersabar!
saya takkan sesekali berlembut ke atas perkara ini!
celaka!
mereka mempermainkan Nabi kita!
mereka menjatuhkan darjat tertinggi Nabi kita!
itu Nabi kami!
itu Rasulullah!
tidak layak ke atas kamu untuk mempersendakan
hatta ke atas nama junjungan besar Nabi kami!
Nabi Muhammad s.a.w...
ya,hati saya menangis!
benci!sakit!buntu!
mereka sedang menghina!
ya Allah!
kau simbahkan hidayahMu ke atas jiwa-jiwa itu ya Allah!
aku tiada daya..semua itu milikMu!
ya Allah..berikan aku kekuatan untuk menangkis semua
usaha buruk kafir yang dilaknat itu ya Allah!
Allah..Allah..Allah..

[tiada daya melainkan sama-sama kita pertingkat kasih dan cinta  pada
 nabi Muhammad s.a.w kepada semua jiwa-jiwa disekeliling kita!
GEMPUR!!Kempen cintai dan ikuti sunnah nabi!!~]

[ mendung!menunggu hujan dan kilat!]

No comments:

Post a Comment